Als zorgverlener wil je op tijd je geld ontvangen voor de uren die je gewerkt hebt. Wij betalen je daarom twee keer per maand uit.
Hoe werkt dit?
- Je ontvangt een notificatie op je telefoon en een e-mail als je betaaloverzicht klaar staan in de app.
- Je wordt gevraagd dit betaaloverzicht te controleren en het ons binnen 7 dagen te laten weten als er iets niet in orde is. Dit kan je doen door te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen. Klopt alles? Dan hoef je niets te doen.
- Je ontvangt 4 dagen daarna de definitieve factuur in je mailbox.
- Weer 4 dagen later ontvang je het geld op je rekening (mogelijk kan dit 1 werkdag langer duren, afhankelijk van je bank).
Wanneer krijg je betaald?
Eerste helft van de maand | Tweede helft van de maand | |
Welke dagen krijg ik betaald? | 1e-15e dag van deze maand | 16e-31e dag van deze maand |
Betaaloverzicht staat klaar in de app | 16e van deze maand | 1e van de volgende maand |
Laatste dag waarop je fouten kan doorgeven | 22e van deze maand | 7e van de volgende maand |
Definitieve factuur in je mailbox | 26e van deze maand | 11e van de volgende maand |
Betaling op je rekening | laatste dag van deze maand | 15e van de volgende maand |