Onze feedback op de geleverde zorg

Ieder mens verdient de allerbeste zorg. Voor zorg van hoge kwaliteit is continue en inzichtelijk evalueren van groot belang. 

Als zorgverlener ben je de belangrijkste schakel in het zorgproces. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we, als eindverantwoordelijke in de zorg, een mening hebben over jouw manier van zorgverlening en de samenwerking met Attenza. Gecombineerd met de mening van de cliënt en/of diens nabestaanden vormt de zorgcoördinator van Attenza een oordeel over jouw afgeronde zorgopdracht. De zorgcoördinator drukt dit uit in een aantal toegekende sterren en een verklarende tekst.

Wij vinden het belangrijk dat jij ook weet hoe jouw zorgopdracht is beoordeeld. Je vindt de beoordeling terug in de Attenza App. Mocht een zorgevaluatie een onvoldoende resultaat opleveren dan praten we daar graag verder met je over om samen te komen tot dezelfde inzichten. Vanzelfsprekend delen we ook graag de complimenten die je wellicht ontvangt. 

We respecteren hierin je privacy. De beoordelingen zijn alleen in te zien door Attenza-medewerkers en jijzelf. We delen dit verder met niemand.

Hieronder zie vind je een overzicht van de mogelijke scores. 

Er is uitzonderlijk goede zorg geleverd en dat verdient een persoonlijk compliment.

De zorg was van hoge kwaliteit en alles liep naar omstandigheden volgens wens.

De zorg was voldoende maar volg het advies van de zorgcoördinator op voor een nog betere zorg.

De geleverde zorg is onvoldoende. De zorgcoördinator neemt contact op.

De geleverde zorg is zeer onvoldoende. De zorgcoördinator neemt contact op.


Heb je een vraag over de beoordeling van een bepaalde zorg? Neem dan contact op met de desbetreffende zorgcoördinator. Hij of zij kan verdere uitleg en onderbouwing geven.

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde Artikelen