Wat is mijn verificatiestatus en hoe toon ik deze aan de cliënt?

Om als zorgverlener via Attenza aan de slag te kunnen dient het persoonlijk zorgverlenersdossier compleet te zijn. Alleen zodanig kunnen wij erop controleren dat zorgverleners voldoende bevoegd en bekwaam zijn voor de desbetreffende zorg. Zolang jouw zorgverlenersdossier compleet is zal je account in de Attenza App geverifieerd zijn.

Lees hier meer over het persoonlijk zorgverlenersdossier.

Mocht de (familie van de) cliënt je vragen om een bewijs van jouw verificatiestatus dan kan je deze (in combinatie met een geldig ID) delen via de Attenza App.

Hoe zie ik mijn verificatiestatus?

Stap 1: Open de app en log in.

Stap 2: Tik rechtsonder op Meer.

Stap 3: Tik op Verificatie voor cliënt & toon de verificatiestatus in combinatie met een geldig ID aan de cliënt.

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde Artikelen