Wat mag ik verwachten van een zorgcoördinator tijdens een zorg?

De zorgcoördinator is te allen tijde te bereiken tijdens de zorg. Zij zijn in staat om je bij zowel medische als praktische zaken te ondersteunen. Wat mag je verwachten?

  • Vragen over het zorgplan, rapportage of inzet meetinstrumenten.
  • Medische vraag met betrekking tot de fysieke toestand van de cliënt (bij urgente vragen, bel dan de huisarts).
  • Loop je vast op sociaal vlak met de cliënt of familieleden? De zorgcoördinator helpt je hierbij om dit voor je op te lossen.
  • Heeft de cliënt veel onrust op psychisch of spiritueel vlak? Ook dan kan de zorgcoördinator meedenken of je in contact brengen met een deskundige.

De zorgcoördinatoren werken tussen 09.00 uur en 17.00 uur op werkdagen. Buiten deze uren krijg je onze zorgcentrale te spreken als je Attenza belt. Bewaar je niet-urgente vragen daarom voor de kantooruren of stuur je vraag per e-mail naar zorg@attenza.nl.

Lees ook: Waarvoor kan ik buiten kantooruren bellen?

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde Artikelen