Werken met Attenza – van A tot Z

Ben je ingeschreven bij Attenza? Heb je de Attenza App gedownload en jezelf geregistreerd? Dan kan je aan de slag!

Hoe gaat dat precies in z’n werking?

Stap 1: Je geeft je beschikbaarheid op voor een nieuwe zorgvraag in de Attenza App. Hoe doe je dat? Lees hier verder: Hoe meld ik mij aan voor een zorgvraag?

Stap 2: Attenza belt je op om je in te zetten. Een medewerker van Attenza belt – meestal dezelfde dag – naar aanleiding van je beschikbaarheid. Jullie bespreken samen de bijzonderheden van deze zorgvraag en besluiten of je op de zorg wordt ingezet.

Stap 3: Je neemt diensten aan in de Attenza App. Na het telefoongesprek zal je in de Attenza App toegewezen worden aan de cliënt. Je kan vanaf dat moment diensten aannemen in de app. Lees hier hoe dat werkt: Hoe kan ik diensten aannemen in de app?

Stap 4: Je gaat werken bij de cliënt. Lees hier meer over het verloop van een 24-uurszorg of een nachtzorg.

Stap 5: Werkte je voor een 24-uurszorg en had je een afwijkende (onrustige/ waak) nacht? Geef dit binnen 7 dagen na de 24-uursdienst door via de app. Lees hier hoe dat kan: Hoe geef in een afwijkende (onrustige/ waak) nacht door?

Stap 6: Attenza zet het betaaloverzicht klaar. Op de 1e van de maand zet Attenza het betaaloverzicht klaar in de Attenza App. Je ontvangt een e-mail met de vraag of je dit overzicht wilt controleren. Klopt er iets niet? Reageer dan per e-mail of bel naar: 0887009700. Lees hier meer: Hoe en wanneer krijg ik uitbetaald?

Stap 7: Attenza betaalt je uit. Je uitbetaling volgt maandelijks op een vast moment. Heb je in januari gewerkt? Dan ontvang je in de laatste week van februari je uitbetaling. Lees hier meer: Geld, urendeclaraties en onrustige nachten.

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde Artikelen